2008年7月3日 星期四

【jj stamps】An Invitation for Odd Bird Planet

jj-mail art



我從Mr.85的研究室裡發現了一疊特別的信封,寄件人印的是COSPAR(Committee on Space Research Academia Sinica, Taipei, Taiwan, 也就是國際太空研究台灣委員會,其實我也不清楚這是甚麼單位@@”…),既然是國際太空組織,當然要寄封邀請函給可愛的怪怪鳥星球的三隻太空貓頭鷹,歡迎來到可愛的地球囉!



p.s.一般的航空信件可能無法送達~所以改成by rocket mail火速送達怪怪鳥星球 Odd Bird Planet !!



jj-mail art



I just found this special envelop in my boyfriend’s lab!!! The address shows “COSPAR” (Committee on Space Research Academia Sinica, Taipei, Taiwan). Although I don’t understand what this committee is, I still used it to post the invitation to those three cute space owls in Odd Bird Planet !! Welcome to the Earth!! Haha~



p.s. Actually, I posted it by rocket mail instead of air mail!!! :P



jj-mail art

4 則留言:

Valerie 提到...

Moon:

How cute. 好可愛的點子喔

我現在寄卡片的時候 也會用印章來點綴原本平淡無奇

的信封呢 尤其我婆婆非常喜歡 :)



我想用點心思 真的可以讓收到的人 開心很久呢 :)

純庭 提到...

太可愛了吧~

小柯。ivy 提到...

呵呵~~~如果真的把信寄出去,

我想郵差杯杯會傷透腦筋,

狠狠的蓋一個「查無此人」或「地址」的醜醜印章,

再寄回來唷!!

moon真的是很會想ㄟ!

好有意思的信唷^^

Anonymous 提到...

I love your Mail Art...how perfect the envelope is for it!